Щастя… У кожного воно своє. Для мене щастя – займатися
улюбленою справою, а улюблена справа – «віддавати серце дітям».
Червень 2003… Я отримую диплом учителя математики.
Низько вклоняюсь своїй альма-матер – СДПУ ім.
А.С. Макаренка за міцні та глибокі знання.
Разом зі своїм чоловіком, до речі, моїм однокурсником,
їду працювати в невелику сільську школу, а в ній вже працюють учителями
математики та фізики його батьки. Зростає рівень відповідальності перед їх
досвідом. Уже згодом виявилося, що такий тандем однодумців – людей однієї
професії, але різних поколінь, дає вагомі плоди, адже ми гармонійно доповнюємо
одне одного.
І як же приємно було почути зі сцени районного Будинку
культури, під час святкування Дня вчителя, фразу ведучого про те, що
учительська династія Чередниченків має спільний педагогічний стаж 92 роки.
Що є мірилом моєї праці? Грамоти, подяки… Вони,
звичайно, гідне мірило. Але найбільше щастя для мене – бачити радість у дитячих
очах. Нею світяться і очі відмінника, який розв’язав найскладнішу олімпіадну
задачу, і очі пересічного восьмикласника, який, нарешті, навчився розв’язувати
квадратні рівняння. Для кожного з них – це сходинка до його вершини, його
особиста перемога. Саме тому працюю над проблемою «Індивідуальний підхід у
процесі вивчення математики як передумова формування ключових компетентностей
школярів».
Переконана в необхідності використання інтегрованої
моделі навчання, яка поєднує елементи технології диференційованого навчання,
інформаційно-комунікаційної технології, технології інтерактивного навчання,
методу проектів. Це створює нові можливості індивідуального підходу до кожної
дитини, допомагає розкрити внутрішній потенціал кожної учнівської особистості.
Я – самодостатня людина, бо вірю в себе і своїх учнів
– майбутніх творців вільної, незалежної держави
– моєї рідної України. Тому
питання формування громадянської позиції, патріотичне виховання органічно
вплітаються в канву кожного мого уроку. У важкий для моєї Батьківщини час я
стала координатором волонтерського руху в своїй школі. Зі своїми вихованцями,
колегами, батьками учнів ми плели маскувальні сітки, організовували благодійні
ярмарки, збирали продукти для воїнів АТО, виготовляли для них обереги та
листівки.
Я – учитель
сільської школи і пишаюся цим. Міцні базові знання мені особисто теж дала
невелика сільська школа в селі Плішивець, що на Полтавщині. Сьогодні росяними
стежинами бігають мої учні, мої донька і син, як і я колись. Переконана, що
безпосереднє спілкування з природою, спостереження за жуком-сонечком, гордість
за урожай, вирощений на власній ділянці, сприяють формуванню іншого типу
мислення сільської дитини. Згадайте своє родовідне дерево. Переконана, що і
ваші прадавні корені там – у колисці України – мальовничому українському селі.
Я – щаслива, бо обрала професію від Бога, за покликом власного серця. Щаслива, бо допомагаю своїм вихованцям повірити в себе!
Я – щаслива, бо обрала професію від Бога, за покликом власного серця. Щаслива, бо допомагаю своїм вихованцям повірити в себе!
Немає коментарів:
Дописати коментар