Інноваційні форми роботи та технології

З метою формування ключових компетентностей учнів використовую інтегровану модель навчання, яка поєднує елементи диференційованого, проблемного, інтерактивного навчання, інформаційно-комунікаційних, проектних технологій, забезпечує індивідуальну освітню траєкторію розвитку школяра.
Реалізація принципів рівневої диференціації, індивідуального підходу до навчання на уроках математики передбачає створення динамічних навчальних груп, роботу в парах, малих групах, ротаційних трійках.
Візуалізація – один із важливих засобів мотивації до навчання. Створюю різноманітні дидактичні матеріали, зокрема, інфографіку. Авторські роботи інфографіки з теми «Звичайні дроби», «Зведення подібних доданків» розміщено на порталі «Учительський журнал он-лайн» (2015р.).
У контексті дистанційної форми навчання використовую інтерактивні вправи створені за допомогою сервісу Learning Apps (розміщені http://chespovala.blogspot.com).
Залежно від мети уроку, форм організації навчальної діяльності застосовую елементи інтерактивної технології ситуативного моделювання (імітаційні ігри), інтерактивні методи та прийоми (мікрофон, незакінчене речення, навчаючи вчуся).
Для підвищення мотивації навчання, актуалізації опорних знань в практику роботи впроваджую презентації, анімації, електронні енциклопедії та підручники.
З метою формування ключових компетентностей учнів, системи математичних знань, умінь та навичок у процесі навчання математики залучаю дітей до роботи в он-лайн середовище  «Міксіке», зокрема, Прагліміне – математичний он-лайн тренажер для формування вмінь та навичок усного рахунку, проведення математичних змагань у режимі он-лайн.
У процесі навчання математики використовую інтерактивні  комп’ютерні моделі (https://sites.google.com/site/biblkompmod) в якості динамічних наочних посібників, вправ на готових кресленнях, для організації евристичного навчання, підвищення результативності навчально-виховного процесу, а також для використання в процесі створення дистанційних форм навчання математики.
Для організації диференційованого контролю перевірки знань учнів використовую програмні системи контролю знань, створюю тести за допомогою Інтернет-ресурсів.
Діяльнісний підхід у вивченні математики застосовую, упроваджуючи в практику роботи проектну технологію навчання. Реалізовую інтегровані проекти («25%», «Меліорація – за і проти», «Проблема енергозбереження держави та шляхи її вирішення на рівні користувача», «Подорож у світ гармонії і краси»).
Інтегрована модель навчання дає можливість індивідуалізувати і диференціювати навчання, створити ситуацію успіху, сприяє реалізації діяльнісного підходу, формуванню громадянської позиції учнів та раціоналізує працю вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар