середа, 9 березня 2016 р.

Збірка задач з математики для 5 - 9 класів, які сприяють формуванню предметної компетентності

   До збірки увійшли задачі, складені учнями школи, як результат роботи над дослідницьким, практично орієнтованим, інтегрованим  проектом «Меліорація: за і проти». Це спільний продукт проектної діяльності груп: «Фермери», «Соціологи», «Екологи», «Економісти». Так, групи «Екологи» та «Соціологи» мали завдання скласти міні-збірки завдань для побудови кругових і стовпчастих діаграм відповідно екологічної та соціологічної тематики.


 Група «Фермери» складала міні-збірку задач на  сільськогосподарську тему (обчислення площ, урожайності, кількості затраченого пального тощо). Група «Економісти» розробляла задачі економічного змісту, зокрема, задачі на обчислення рентабельності вирощування різних сільськогосподарських культур та рентабельності вирощування риби. З допомогою керівника та консультантів проекту складені задачі були систематизовані і розподілені по класах  відповідно до програми з математики. Так з окремих міні-збірок була створена збірка задач на основі краєзнавчого матеріалу, Ці задачі можуть бути використані вчителем для формування предметної компетентності на різних етапах уроку.

Збірник задач на основі краєзнавчого матеріалу

1 коментар:

  1. Знову такий потрібний для вчителя математики матеріал. Задач для формування предметної компетентності дуже мало у методичній літературі. Ваша збірка - це знахідка. Щиро дякую.

    ВідповістиВидалити